रोज़ सुबह अंडा खाने से पहले जान ले ये बात वरना पछतायेंगे,वैज्ञानिको ने..

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अंडे प्रोटीन,आयरन,अमाइनो एसिडज़ और ऐन्टी ऑक्साईडनट्स से भरपूर होते हैं।लेकिन क्या आपको मालूम है कि अगर रोज़ाना अंडे खाए जाएं तो जिस्म पर किया असरात मुरत्तिब होते हैं?रोज़ाना अंडे खाने से जिस्म को 12 ग्राम प्रोटीन हासिल होता है जबकि विटामिन ए,डी,बी,आयोडीन और दीगर अजज़ा भी मिलते हैं।

लेकिन बहुत ज़्यादा अंडे नहीं खाना चाहिए,ज़्यादा से ज़्यादा दो अंडे खाने चाहिए,उसका सही टाइमे सुबह का है,जब आप नाश्ते के लिए बैठें,तो उसमें दो अंडे रख लें,उसे खाएं,इसके फायदे आपको हैरान कर देंगे।हम यहाँ पर अंडा खाने के कुछ फायदे आप को बताते हैं।

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दिमाग़ को तहफ़्फ़ुज़-अगर कोई रोज़ अंडे खाता है तो फ़ासफ़ोलपडज़ नामी जुज़ दिमाग़ी को बहुत ताक़त पहुंचता है।एक तिब्बी तहक़ीक़ के मुताबिक़ कवलीन का हुसूल दिमाग़ी सेहत के लिए बहुत ज़रूरी होता है,अगर रोज़ाना दो अंडे खाए जाएं तो जिस्म को ये जुज़ मुनासिब मिक़दार में मिलता है।इस के बरअक्स कवलीन की कमी याददाश्त कमजोर कर देती है।

आँखों की रोशनी-एक तहक़ीक़ के मुताबिक़ अंडे ल्यूटीन नामी जुज़ से भरपूर होते हैं,ये जुज़ बीनाई को दरुस्त रखने का ज़िम्मेदार होता है,जबकि उस की कमी आँखों के टिशूज़ में तबाह कुन तबदीलीयां लाती है और बीनाई को नाक़ाबिल नुक़्सान पहुंच सकता है।

अंडा

जिल्द,बालों और जिगर के लिए बेहतरीन-अंडों में मौजूद बायोटन,विटामिन बी 12 और दीगर प्रोटीनज़ बालों और जिल्द की मज़बूती और लचक में अहम किरदार अदा करते हैं,इसी तरह अंडे खाने की आदत जिगर से ज़हरीले मवाद के इख़राज के अमल को बेहतर करती है।

दिल की बीमारी का ख़तरा कम होता है-एक तहक़ीक़ के मुताबिक़ अंडों में मौजूद कोलेस्ट्रोल सेहत के लिए नुक़्सान देह नहीं जबकि इस में मौजूद ओमेगा थ्री फैटी असीडज़ ट्राई गलाईसराईडज़ की सतह में कमी लाता है जिससे ख़ून से जुड़े मसाइल जैसे दिल की बीमारी वग़ैरा का ख़तरा कम होता है।

जिस्मानी वज़न में कमी-एक अमरीकी तहक़ीक़ के मुताबिक़ अंडों के साथ नाशते में कम कैलोरी वाली ग़िज़ा जिस्मानी वज़न में दोगुना तेज़ी से कमी लाने में मदद देती है।

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